03.02.2014


I Fredags var jeg til koncert med fantastiske Michael og min søde ven Sebastian. Hvis du ikke kan gætte hvem vi hørte, med hint fra overskriften, skal jeg nok fortælle. Rasmuuuus Seeebach.
Vi havde nogle rigtig gode pladser og en endnu bedre aften, og koncerten, ja, den får 10/10.


Showet var så fedt, og selvom det er en "ingen kan love dig i morgen" tour, spillede han utrolig mange af sine gamle klassikere. Bl.a. Falder (som jeg har et lidt specielt forhold til), Engel, Den jeg er, Lidt i fem, Natteravn og Millionær. Han rappede selv Ankerstjernes del i den sidstnænte sang, og hold nu op, det var sjovt. Søde Ralle kan ikke rappe, og sådan er det. Haha, det var et super godt indslag! Apropos sjove indslag, så havde Rasmus inviteret sin bror Nikolaj med på scenen, som er DJ. (Ja, ham han synger om i Den Jeg Er - Josephine, det hedder Nicos lille pige) Nikolaj ligner en god kopi af Kato og  fyrrede den total af på scenen. Der var den sjoveste stemning, når han hoppede rundt på scenen.

Jeg synes bestemt at I skal købe nogle biletter til showet, da det er de 350 kroner værd! Det varede cirka 2 og en halv time, så man får bestemt noget for pengene :)

/Mia

Ingen kommentarer: