03.02.2014

Følte virkelig en trang til at dresse mig op og gøre noget ud af mig selv, kender I det? I dag besluttede jeg i hvert fald for at smide brillerne og tage mine linser i i stedet  - tilsat en fin lille kjole, jeg aldrig nogensinde har brugt (på trods af at den snart er 4 år gammel..)

Jeg fandt ud af at det var SÅ svært at sminke mig med kontaktlinser i, da der skal gøres en del mere ud af det (imo) så sad længe og eksperimenterede, og kom frem til et super mørkt look. Iiih, lige sådan som jeg kan lide det!

Bluse: Unknown | Kjole: Forever Lou Lou | Bælte: Ebay


De øjenskygger jeg har brugt, er fra DENNE lille palette fra elf. Det er den bedste øjenskygge jeg nogensinde har anvendt og anbefaler den STÆRKT til alle. Prisen er lige pt. 6 kroner og der er 6 forskellige nuancer tilbage. Min er i farven "brownstone" men pt. er den desværre udsolgt - dog skal jeg have erhvervet mig en mere, inden jeg får tømt den daværende, for den er fantastisk!
Her har jeg brugt den lyseste og mørkeste farve. Den lyse er den mest perfekte highlighter farve og bruger den både som en base og highlighter. De 2 brune nuancer bruger jeg hvis jeg har briller på, da jeg ikke behøves så mørk make up og den meget, meget mørkebrune bruger jeg til fest og hvis jeg ikke har linser i. Det er de absolut perfekte farver for mig og holder bogstaveligtalt hele dagen. Det er pulver skygger, men de bliver en smule cremede, hvilket gør at de ikke drysser.Det er de mest pigmenteret skygger jeg har eget og ville betale 100 kroner for de 4 farver, hvis det var prisen. 
Jeg kan simpelthen ikke få hænderne ned over disse 4 skygger, de er fantastiske!

Med hensyn til Zit Zapperen og The Black Beauty Book, er de ikke noget at råbe hurra for. Zapperen tørrer bare din hud ud (lige som hvis man putter tandpasta på en bums) og bogens skygger er ikke særlig pigmenteret. Jeg bruger den egentlig kun hvis der er en bestemt farve jeg vil have på (så skal der dog suuuuuper meget på børsten for at den giver farve = den drysser..)

I morgen får I et indlæg om Apassionata. Apassionata er et hesteshow, som jeg så i søndags med min mor. Super smukt!
/Mia

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Du er så flot!

Unknown sagde ...

Ej, hvor er du sød! TAK!