31.01.2014



Min grå leo blazer er det bedste køb jeg har gjort længe. H&M's børneafdeling for 70 kroner, hold nu op!

Blazer: H&M | Buksedragt: H&M (3år gammel) | Bælte: Ebay| Stømpebukser og knæstrømper: | H&M

Jeg er en fan af IKKE at fryse, så i dag er jeg igen i klædt utrolig mange lag! First off en t-shirt fra Ichi, en strik fra H&M, min buksedragt fra H&M og min blazer. 2 par strømpebukser fra H&M (ét af parene er strikkede), knæstrømer fra H&M og et par fluffy hyggesokker fra Lidl (2 par 20 kroner, skynd jer at købe!) Når jeg er ude har jeg vinterstøvler på, så man ser alligevel ikke sokkerne, hæhæ.

Mit kamera løb tør for strøm efter dette ene billede, så må lige se om jeg kan nå at få det opladet og vist jer buksedragten ordenligt.
Jeg købte den som impulskøb for 3 år siden, for like 400 kroner, og fik den aldrig, aldrig brugt. Da jeg skulle til mine 2 kusiner og fætters fødselsdag i lørdags tænkte jeg "nu skal det fandme  være" og nu elsker jeg den! Især sammen med en blazer, så føler man sig smækker lækker!

I aften skal jeg til koncert med Michael og min bedste ven fra 10. klasse. Vi skal til Fredericia og se Rasmus Seebach, så det glæder vi os heeeelt vildt til! Vi ses <3

/Mia

Ingen kommentarer: