29.01.2014

Okay, okay, jeg ved det godt.. Jeg har 100000 forskellige outfits in mind til min fødselsdagsfest. Jeg holder stadig fast på at finde et alternativ til Taylors SMUKKE Grammy 2014 red carpet kjole, men jeg har virkelig brug for en undskyldning til at købe disse smækre lækre bodysuits (bodystockings, om I vil kalde det)


Jeg kan slet ikke beskrive min kærlighed til disse. Jeg har aldrig selv eget en, da jeg synes de var mærkelige, men da jeg surfede e-bay tyndt i morges, gik det op for mig at jeg bare måtte  eje dem alle!

Grunden til at jeg begyndte at søge på dem, er at jeg fandt den fineste katte bodysuit på Nastygal's hjemmeside til $65.00 (355 kroner UDEN porto). Jeg har sagt det før og jeg siger det gerne igen; jeg er helveds nærrig! 100% Jyde pige!



 Link til Nastygals version HER

Jeg søgte "cat bodysuit" i søgefeltet på Ebay og med det samme kom nummer 1 op! DOG er det ikke den samme, og jeg synes slet ikke at ebay modellen kan måle sig med den fra Nastygal, så måske skal jeg anskaffe mig en almindelig hvid bodystocking og købe lidt sort tekstilmaling? Hmmm, det lyder som en  DIY for mig!

Hvad synes I om dem? Er der en I bare MÅ eje?

/Mia

Ingen kommentarer: