03.03.2014

Imens jeg sidder her og ser Oscar showet, synes jeg sagtens at jeg kan baske et indlæg sammen til jer, her klokken lidt over 3. (hvad gør man ikke for Leonardo? Come on, han kan vinde sin første Oscar i aften!!!)

Jeg har hovedkluns forelsket mig i disse sweatshirts - seriøst, dem alle! De alle koster mellem 63 kroner og 217 kroner uden forsendelse (108 og 307 kroner med forsendelse). En smule pricey i forhold til eBay, men virkelig billigt i forhold til andre hjemmesider og/eller de fysiske butikker. MEN MEN MEN de alle bliver sendt fra england, så der er ingen risiko for told! Jeg sidder lige nu og overvejer at klikke enten nummer 3, 6 eller 7 hjem - dog synes min SU at én er nok, så nu skal der bare vælges..


Mange af dem kommer i et utal af farver, så klik jer endelig ind på dem og vælg jeres favorit. Jeg er i hvert fald solgt! 

/Mia

Ingen kommentarer: