27.02.2014

OKAY! Nu er vi kun 32 dage fra min 19 års fødselsdag, og i den anledning vil jeg vise nogle af de ting jeg ønsker mig. Har skrevet 44 (!!) ting ned på min ønskeliste, til min familie, og det er alt sammen til under 1000 kroner. Jeg ønsker mig meget mere, men da jeg ikke føler at det er ok at ønske sig en reol til 3.500 kroner af sin familie, får de de "billige" af dem.  Her viser jeg 17 ting som jeg ønsker mig like crazy, og så kigger jeg forhåbentlig ind senere med en update på mødet, eller et outfit. Nu må vi se med tiden.




1: Norm 69 fra Normann Copenhagen (Large koster 750 kroner) | 2: Sticks knager fra Normann Copenhagen (2 stk. 150 kroner) | 3: Mad til 2 dage af Mette Mølbak (250 kroner) | 4: Broken Cups fra Herstal (4 stk. 200 kroner) | 5: Krus med dådyr fra H&M Home (40 kroner) | 6: Krus med grene fra H&M Home (40 kroner) | 7: Leona madlavnings skåle fra Herstal (2 stk. 300 kroner) | 8: Black Deer knage fra Just by Rikki Tikki (99 kroner) | 9: Farma CPH fatning. (300 kroner)| 10: Diamond bulb fra Farma CPH (250 kroner) | 11: Kobber vaser fra H&M Home (henholdsvis 70 og 60 kroner) | 12: Lys fra H&M Home (2 stk. 25 kroner) | 13: Woodstock Lampe fra Bilka (999 kroner) | 14: Ur fra JYSK Sengetøjslager (250 kroner - ofte på tilbud til 99,-!) | 15: Høj vase fra Bahne (499 kroner) | 16: Mexico stol fra Bahne (999 kroner)  | 17: Ora vægur fra Kähler (499 kroner).

Her er der meget variation i prisen, da den billigste ligger til 25 kroner, mens den dyreste går til 999 kroner. Jeg kan ikke nævne én ting fra min ønskeliste, som jeg ønsker mig mere end andet. Dog, hvis jeg skal se logisk set, er det de dyre ting, for så sparer jeg flest penge i fremtiden. Men seriøst, selv hvis jeg bare fik lysestagerne til 25 kroner, ville jeg være lykkelig. Ønsker mig det hele lige meget!

Hvornår har I fødselsdag og hvad ønsker I jer?


/Mia

Ps. 16 af tingene på min originale ønskeliste er fra Normann Copenhagen... Kinda Obsessed...

Ingen kommentarer: