19.02.2014

Inden jeg begynder på outfittet, er jeg nødt til at dele min begejstring! (Michael, hvis du kigger med så ikke læs videre, det handler om nåle!)
Jeg skulle igår have min første ugentlige sprøjte og jeg var nervøs. Jeg har den samme læge og sygeplejerske på reumatologisk afdeling hver gang, så det tog en stor del af nervøsiteten af mig. I sidste uge lovede hun mig at nålen var lille, så da jeg dukkede op havde jeg en forventning om en usynlig nål.... Niks, den var 1 cm! (den mindste nål det findes......) Jeg skabte mig i vildens sky og sagde noget i stil med "TINA! Du lovede mig den var lille - den er ederhamrende stor og skal ikke ind i mig" (håhåhå, er jeg den eneste der elsker en lille misforstået sætning?) Oh well, det hun svarede var "Mia... Det er den mindste nål vi ejer.. Vil du se den nål du får taget blodprøver med? Den er meget større og det er du jo ikke bange for mere". Hardcore og med overbevisning om at de snød mig, takkede jeg pænt ja og ventede spænt på at sige "IN YOUR FACE BITCH". Men oh God, jeg fik mig en overraskelse. Jeg kigger aldrig når jeg får taget blodprøver - jeg synes det er ulækkert - så derfor har jeg aldrig set nålen før. Jesus Christ den er stor! Like, I'm not kidding 4 cm lang og enorm tyk! No wonder, man kan mærke når de stikker en, dog er jeg overrasket over at blodprøver ikke gør mere ondt, for det er virkelig en tyk nål.
Efter den ud af kroppen oplevelse var jeg ikke bange mere og ville bare have mit stik. Det bedste af det hele var, at jeg bogstaveligtalt ikke kunne mærke det. Jeg var så anspændt og da hun var færdig udbrød jeg "var det bare det?!?!?". Jeg kunne slet ikke forstå at jeg ikke kunne mærke det. De var stolte af mig, og jeg sad bare og tog imod alt rosen (som alle patienter sikkert får), men det var et selvtillids boost og nu er jeg sikker på at jeg nok skal klare de 5 sprøjter jeg skal have hver måned i de næste mange år...

NÅ, side spring! Nu til outfittet! 
Cardigan: genbrug | T-shirt: genbrug | Skjorte: genbrug | Nederdel: Gina Tricot | Bælter: genbrug | Halskæde: Pilgrim

Jeg er helt vild med dette outfit og fik faktisk inspirationen fra et tidlligere outfit jeg havde på i år 2011. Jeg kiggede mine gamle billeder igennem og fandt det - synes det er ret bedstemor agtigt og skriger "MIAAAA". Nederdelen har dobbelt op på bælte stropper, da det føler et langt sort bånd med til - dog, har jeg mistet det, så jeg satte 2 tynde, sorte "læder" bælter sammen og voilá, så var det et langt bælte. Super smart, imo!

Sygehus-selfies? Jep, jeg er hende som tager 100 selfies om dagen, og sellvfølgelig skulle der tages en masse inden sygehuset, men da også på afdelingens badeværelse. Come on, I ville sten sikkert have gjort det samme, piger ;-)

/Mia

Ingen kommentarer: