13.02.2014

1. Jeg elsker The Walking Dead, og er lykkelig over at det er startet igen.
2. Jeg er "afhængig" af at gå i bad og gør det mindst 2-3 gange om dagen.
3. Jeg er stadig lykkelig forelsket i Michael.
4. Jeg ryger og har forfærdelig svært ved at stoppe.
5. Jeg elsker hvidvin.
6. Jeg er ikke så meget til søde sager.
7. Jeg har en mærkelig tand som vokser ud af ganen, men ikke råd til at få den fjernet.
8. Jeg har officielt den mest ødelagte "velfungerende" iPhone i verden.
9. Mit største ønske er at flytte hjemmefra
10. Jeg søger desperat efter fuldtidsarbejde da jeg ikke kan klare at gå i skole
11. Jeg har haft planlagt mit bryllup siden jeg var lille og kender både stedet og prisen på de forskellige ting.
12. Jeg tager super, duper mange selfies.
13. Jeg hader at være enebarn.
14. Mine 2 kusiner Sara og Lærke, samt min fætter Asger er mine små øjesten. Savner dem hver dag.
15. Jeg har få veninder men mange venner. Bliver  hurtig træt af andre piger.
16. Min yndlings farve er lilla, men kan ikke fordrage lilla tøj.
17.Jeg fylder 19 snart men har ikke kørekort og ønsker det heller ikke.
18. Jeg har en passion for at male, men synes ikke selv jeg er dygtig.
19. Jeg hader teknologi, haha. Jeg skriver kun notater i hånden!
20. Jeg får troen på kærlighed via Watchusliveandstuff på Youtube, aaaw.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Du er seriøst den bedste blogger!!

Unknown sagde ...

Hvor er du sød! :')