11.02.2014

Endelig har jeg tid til at vise mine sko. Beklager virkelig stilheden på bloggen, men jeg har stresset ualmindelig meget over at finde et arbejde. Det er seriæst hvad jeg har brugt de første dage af ferien på, ind til nu, at finde et job via. nettet. I morgen skal Michael og jeg igen ud med ansøgninger, men mere om det en anden dag.


Det første par sko I ser er mine super lækre ASOS sko. Jeg var virkelig i tvivl om hvor vidt jeg skulle beholde dem, men da Michael og jeg smuttede i byen i fredags, havde jeg ingen sko at tage på (jo, men jeg havde ikke et par jeg ville have på) så på røg de!

De kostede cirka 150 kroner, men er desværre udsolgt. Dog har jeg fundet to fine alternativer HER og HER.






De andre er super sjove og overhovedet ikke min stil, men alligevel ikke et par jeg kunne tage hjem uden. De var på tilbud og jeg havde den klassiske shoppe trang, vi piger nu engang imellem har. Om jeg får dem brugt ved jeg ikke, men de er sindssyg behagelige og så er de da også lidt flotte.. Hvad i alverden har man på til sådanne sko??






Kan I lide mine nye sko, eller synes I jeg skulle have brugt mine penge mere fornuftigt?

Her til aften har den stået på madlavning med Michael og nu sidder vi og ser fodbold mens jeg drikker hvidvin. Sådan kan jeg så godt lide at bruge min aften.


/Mia

Ingen kommentarer: