03.12.2013


Igår modtog jeg en længe ventet pakke fra Hong Kong. Over EBay havde jeg nemlig, for en måned siden, bestilt et fint ur med hvid rim, guldskive og et verdens kort i skiven.

Jeg fandt det, da en pige ville sælge uret på hendes tictail profil til 150 kroner. Det hun måske bare havde overset, var at der var vandmærket "ebay" på billedet, så jeg tænkte at man nok kunne finde det dér til ingen penge. Fluks skyndte jeg mig at skrive "worldmap watch" i EBays søgefelt og præcis som jeg troede, kom uret op i 4 forskellige farver til 19 kroner inklusiv forsendelse.
Nu er det endnu billigere, så hvis du kan tænke dig det, kan blive dit for 17 kroner inklusiv forsendelse. Mit ur tog små 4 uger om at finde vej til Danmark, men det er det hele værd. Det er stort, lækkert og meget let, men selv hvis det går i stykker har det kun kostet mig, hvad det koster at tage en bus i skole. Er glad for det og er sikker på at jeg får det brugt ofte :-) 



 Link til uret får du lige HER.

Lige pt. sidder jeg og har en Kemi time uden kemi lærer, så hvilken oplagt mulighed er det ikke lige at kigge forbi og sige hej.
Gårsdagens outfit ligner lidt det fra i forgårs og i går (igår var det sort nederdel og hvid skjorte) så intet specielt der. Det er sort, hvid og meget Mia.



 Blazer: H&M | T-shirt: Gina Tricot | Halskæde: Glitter | Nederdel: H&M

Billedet er af fantastisk kvalitet, ligesom vi kan lide det, så det er super! (ironi kan forkomme) 

/Mia

Ingen kommentarer: