04.03.2014




Outfittet her er fra igår, hvor jeg fik genbrugshoppet de lækreste ting og fejret 9 lange måneder med Michael. Super hyggelig dag hvor jeg fik brugt intet mindre end 532,50 kroner i genbrugen (og det var efter de 25% rabat man fik.. Wow) Jeg har købt de lækreste ting og kan ikke vente med at vise dem, så snart jeg kan finde en plads til det hele. Igår lavede jeg også en super hyggelig DIY (dem har jeg faktisk lavet 4 af på det sidste...). Er det noget I kunne være interesseret i at se? For hvis I er, kan jeg lave nogle indlæg med dem, måske endda en video hvis det er en som tager længere tid. Fortæl endelig om I kan lide Do It Yourself projekter! :-)








Bluse: Bilka | Hvid nederdel: H&M | Sort nederdel: H&M | Strikkede strømpebukser: H&M | Halskæde: 18 års fødelsdagsgave | Øreringe: H&M 

Jeg stylede dette sæt med en sort trenchcoat, bowlerhat og sorte sneaks. Det fungerede rigtig godt og jeg følte mig virkelig tilpas. Jeg synes det blev for kedeligt med min sorte skaterskirt, så jeg fandt en gammel blondesag fra H&M frem og pludselig så det helt fancy ud (imo of course)

Jeg har gjort de bedste kup på tøjfronten. Jeg kiggede nemlig på tøj i Bilka. Jep, det er sandt, Bilka har SÅ lækkert tøj. Denne super lækre bluse fik jeg for en flad 50'er og så fik jeg også en sort jakke/cardigan med slangeskindsprint på forsiden for 75 kroner. Jeg er SOLGT. Bilka er det nye for frøken Teut her. 

Jeg kan huske i de små klasser, hvor kikset det var hvis man købte tøj i Bilka, på udsalg eller fra en genbrug. Var der først en af de "seje" som opdagede det, så var man nede og ramme bunden. Nu elsker jeg det - mine 2 yndlingsting er udsalg og genbrug, så det er jo fantastisk!

hvad synes I om tøjet? Jeg er vild med det!

/Mia

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

ELSKER din stil den er så flot!! Jeg vil meget gerne se en DIY video :D

Unknown sagde ...

Hvor er du sød! Kærlighed til dig <333