03.03.2014


Jeg finder det underligt grænseoverskridende at kalde mig selv normal, haha. Nå, jeg er fuldkommen stilforvirret når det kommer til bolig indretning. På den ene side elsker jeg det minimalistiske og moderne, men på den anden side elsker jeg også det gamle og romantiske. Jeg kan slet ikke finde rundt i om jeg er til træ, sort og hvid, eller lysekroner, genbrugsmøbler og massere af blomster. Ih Gud, et luksus problem egentlig at have..

Når jeg flytter selv tror jeg det bliver en god blanding. Dog drømmer jeg altid om åbne rum med et mørkt trægulv og hvide vægge. Det er én ting jeg er sikker på!

Hvilken stil er du mest til når det kommer til boligindretning?

/Mia

3 kommentarer:

Nikoline sagde ...

Synes helt klart bedst om det gamle og romantiske, det ser så hyggeligt ud <3 Og hvor er dit nye layout fint! :)

www.nelliescloset.blogspot.com

Anonym sagde ...

Er enig med Nikoline!<3

Unknown sagde ...

Tusinde tak, smukke :-)

Har faktisk gjort mig nogle lækre genbrugskøb i den romantiske stil, så kig endelig med de næste par dage!