04.02.2014

Når noget virker for godt til at være sandt, passer det som regel.. Men ikke i dette tilfælde!

Jeg vil dele en lille hemmelighed med jer, som ikke mange kender til endnu - nemlig teleselskabet Zenji.

Jeg var syg og træt af Telias tårnhøje regninger og ualmindelig dårlige telefon service og havde længe ville skifte abonnement. Der var ikke noget der passede 100% til mit forbrug og økonomi, så indgik et kompromis med mig selv og valgte et abonnement hos Telenor. Bogstaveligtalt én dag før jeg skulle ringe til Telenor dukker en reklame op på Youtube. Normalt slukker jeg lyden og skipper efter 5 sekunder, men denne gang var jeg så betaget! Jeg klikkede på reklamen og fandt frem til Zenji.dk. Fra det sekund var jeg solgt.

Fri tale - fri sms - fri mms - 10gb - et gavekort på 100 kroner hver måned = 200 kroner

Lyder det for godt til at være sandt? Så kan jeg fortælle, at det er det ikke. Min absolut yndlings ting ved dette abonnement, er faktisk at det er UDEN binding! Jeg var bundet til 2 år hos Telia, men her i januar var det heldigvis forbi!

Hvis I ikke tror på deres gode hjerter, kan jeg lige vise hvad jeg fik ind af døren i dag:




En fucking Goodiebox fra mit teleselskab! Jeg har aldrig oplevet noget lignende! Jeg har snakket med deres kundeservice, om hvorfor de ikke tager flere penge for deres abonnement, for det kunne de sagtens! Men som de siger "vi vil bare gøres vores kunder glade". 

Jeg er 120% tilfreds og jeg er ikke engang begyndt på abonnementet endnu, haha. Der er en måneds opsigelse hos Telia, men omkring den 20. er det slut! Så snart jeg har haft selskabet i noget tid, kommer jeg med endnu en anmeldelse - men indtil videre kan I kigge forbi deres hjemmeside ved at klikke HER

/Mia
ps. dette indlæg er ikke sponsoreret af Zenji - det hele er udelukkende min mening!
pps. eyeliner i Goodieboxen, er den bedste jeg nogensinde har haft!

Ingen kommentarer: