27.01.2014

Hvis jeg mangler inspiration, skriver jeg "Taylor Swift" i søgefeltet på Google, og så vælter det ind med idéer.

Jeg er fuldstændig opslugt og forelsket i Taylors tøjstil og har været det siden første gang jeg fik øjnene op for hende. Jeg er kommet med mine all time yndlings outfit af hende - men specielt nummer 1 og 2 er to die for. Igår blev Grammy 2014 vist på Zulu ved en 2 tiden, og disse to kjoler var dem hun bar. Jeg er forelsket. Fuldkommen oprigtigt forelsket! Jeg er NØDT TIL, somehow, at finde noget lignende til min fødselsdag. Jeg er blæst fuldstændig omkuld!

1. Grammy Awards 2014. 2. Grammy Awards 2014. 3. Fragrance Foundation Awards 2013 4. Billboard Music Awards 2012 5. Victoria's Sceret Fashion Show 2013. 6. Teen Choice Awards 2013. 7. Clive Davis pre-grammy party 2013. 8. Billboard Music Award 2013. 9. Skriver autografer udenfor et hotel i London, 2012. 10. New York, november 2011 11. Forlader et hotel i London, marts 2011 12. Capital Summertime Ball 2013


Jeg har delt dem op i lange kjoler, korte kjoler og hverdag og jeg elsker dem alle. Der er mangle flere outfits af hendes, jeg kan tage inspiration fra, blandt andet det hvide jakkesæt hun havde på til MTV Music Awards 2012 eller den hvide kjole hun havde på til People's Choice Awards 2013. 

Som tidligere nævnt, vil jeg gøre alt i min magt, for at finde eller på en eller anden måde, få lavet et miks af de to kjoler på billede 1 og 2. Hvad jeg skal gøre, ved jeg ikke - men jeg skal nok finde på noget. Hold nu op, hvor er hun lækker.


Det er et kendis crush der vil noget!!

Har I et stilikon eller et yndlings af disse 12 billeder?

/Mia

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Skoene på billede nr. 5 :O !!!!!!

Unknown sagde ...

Ja, de er så lækre!

Anonym sagde ...

Farver du hår Mia?

Unknown sagde ...

Nej, det gør jeg ikke :-)

Unknown sagde ...

Nej, det gør jeg ikke :-)