21.01.2014

Jeg elsker, elsker, elsker at iføre mig én farve i forskellige nuancer, så prøvede lidt i  dag. Dog er jeg ikke så meget til grå strømpebukser - eller, jeg ejer ikke et par - så jeg hoppede i de sorte strikkede slags, med et par sorte knæstrømper. Jeg har mere tøj på end man lige forventer her i dag, men synes det så så ualmindelig koldt ud udenfor! Så undertøj, en langærmet, en t-shirt, en blazer og min pelsjakke oven på, og nedenunder er det strømpebukser, knæstrømper, tennissokker og vinterstøvler! Dejlig, dejlig!



Blazer: H&M (børneafdeling) | Nederdel: Pieces | T-shirt: H&M (herreafdeling) | Bælte: Ebay | Strømpebukser og knæsokker : H&M

Blazeren er ny. Jeg købte den efter min mediefagseksamen, hvor jeg forkælede mig selv med en trøstegave oven på min karakter. (Fik 7 og er bestemt ikke tilfreds!) Den kostede kun 70 kroner sat ned fra 180 i børneafdelingen. Den er så fin og har brugt den flere gange siden jeg købte den. Super nem at dresse op og ned!

Senere i dag svarer jeg på spørgerundten! Der er kommet langt flere spørgsmål end egentlig forventet - I er for seje!


/Mia

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det klæder dig så godt! ved ikke om det er for nærgående, men så kan du jo bare lade vær med at svare...: hvilken sværhedsgrad har din depression?
Spørger fordi jeg er bekymret eftersom du er mit idol :D

Anonym sagde ...

Venter spændt på svarene fra spørgerundten!!

Unknown sagde ...

Tusinde tak! Nej, det er slet ikke for nærgående nu hvor jeg har åbnet op for jer :-) Jeg er i en moderat depression, så lige i midten. Sidste gang var det en svær depression og jeg kan tydeligt mærke forskel. Lige pt. er det mere angsten der tager over, så det er noget helt nyt at skulle forholde mig til :-)

Jeg udgiver den om lidt! Tak for ikke at skælde mig ud når jeg ikke får postet til tide! Verdens bedste læsere, without a doubt!