19.01.14

Jeg skal holde fødselsdag med min søde veninde Emma, fra min klasse, her i april og selvfølgelig er jeg allerede på jagt efter en fin kjole! Jeg har besluttet at bære hvid, da jeg absolut elsker at være iklædt hvid og det er en farve som jeg bestemt føler mig tilpas i (hvilket jo er vigtigt!) - det er også super vigtigt for mig ikke at ligne en konfirmand, en student eller en brud, så jeg er nødt til at vurdere og finde grænsen mellem det og en fin fødselsdags pige :-) Jeg har fundet 6 utrolig fine bud på kjoler og jeg er vilde med dem alle!


Kjole 1: 586 kroner. Kjole 2: 303 kroner. Kjole 3: 171 kroner. Kjole 4: 136 kroner. Kjole 5: 186 kroner. Kjole 6: 376 kroner

Jeg kan bedst lide nummer 1, 4 og 5. Nummer 1 er rigtig klassisk og har et super fint snit - dog ved jeg ikke om det er en kjole jeg kommer til at bruge igen, da den måske ikke er vildt gå-i-byen-egnet. Nummer 4 har det hele OG er den billigste. Den er hvid, bodycon og med fine gulddetaljer. Har dog mange bodycon kjoler, så det er det eneste der stopper mig lidt. Nummer 5 har jeg kigget på mange gange, da jeg er vild med off the shoulder detaljen. Det gør den super feminin og bringer tankerne tilbage til da man var barn (imo).

Hvilken kan I bedst lide? 

/Mia

Forresten så opdaterer jeg nok bloggen med svarene på spørgerunden senere i nat - jeg holder en døgner med Michael, så skal holde mig aktiv på en eller anden måde. Forklarer senere!

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Helt klart nummer 4!!!! Er helt vild med den!! :-D
Nummer 5 er også flot men virker ret kort....

Unknown sagde ...

Ja, er selv vild med nummer 4! Ja, du har nok ret. Er ikke interesseret i at vise min popo til hele festen ;-)

Anonym sagde ...

Haha neeeej, det ville være lidt kikset! :-D

Anonym sagde ...

hvor er kjole 4 fra?