13.01.2014

Jeg prøver at træde ud af min comfort zone, ved at iføre mig farver i dag! Selvom jeg ikke er i skole endnu (3 aflyste spansk timer mandag morgen, yes!) sidder jeg og overvejer en sort cardigan i stedet... Men nej! I dag skal være dagen!

Cardigannen fandt jeg i en genbrugsbutik på Mallorca til en euro eller to. Fandt en næsten magen til, bare i sort, dagen efter. Heldigt!




Cardigan: 2hand | Kjole: Vila | Hat: H&M | Briller: Hilfiger | Knæstrømper: H&M
 
At være smækker-lækker morgenfrisk kan jeg ikke prale med, ligeledes heller ikke særlig god kamera kvalitet eller fede poses.. Niks, det er bare Mia på en afslappende morgen. Jeg ønsker mig så forfærdelig meget et spejlrefleks, men indtil maj måned er hele min SU nøje planlagt. Åh, så kan jeg ikke impuls shoppe..

/Mia


2 kommentarer:

Anonym sagde ...

elsker det..!!

Unknown sagde ...

Hvor er du sød, tak! :-)