06.01.2014

Hej bloggen!
Pyha, jeg synes jeg har haft travlt de seneste dage. I hvert fald så travlt at jeg ikke havde overskud til at blogge. Det startede med at jeg smuttede hjem til en sød veninde jeg ikke havde set i lang tid. Hun har den fineste et værelses lejlighed hvor vi sad og drak kaffe. Pludselig var klokken 17:30 og jeg skulle til at hjem ad. Havde ikke regnet med at det ville tage så lang tid at sige hej, men når man ser hinanden så sjældent er der altså en masse at tale om. Senere på aftenen skulle jeg have kvalitets tid med min mor, inden Michael kom for at se Paranormal Activity 2. Jeg går rigtig meget op i at være sammen med min mor og jeg kan simpelthen gå grædende i seng hvis jeg ikke synes jeg har set hende nok indenfor få dag - no kidding! (mothers girl, I know)

Søndag vågner Michael og jeg op til en besked fra hans mor. "Vil I med en tur i IKEA?" står der, og der var ingen tvivl! Så på en halv time fik  vi gjort os klar og så var vi ude af døren. Vi kom hjem ret sent og med det samme skulle der jo samles møbler det ene og andet sted og igen løb tiden fra mig.

I dag er dagen hvor jeg kigger ind og siger hej og det er jeg ret så glad for!
Jeg ved godt at der ikke er nogen undskyldninger her i blogger verdenen, men jeg kunne ligeså godt fortælle hvad jeg havde brugt "fridagene" på - så ved I i hvert fald det!

Her de næste par dage har jeg en filmanmeldelse at vise jer, nogle få køb fra IKEA og selvfølgelig mit nye tøjstativ, som jeg hintede lidt til for nogle timer siden! Jeg tror jeg starter med at vise jer stativet, alt efter hvor hurtigt jeg får ryddet op i mit walk-in. Skal have flyttet mine nuværende reoler ud og så finde en plads til alt mit tøj.


/Mia

Ingen kommentarer: