05.12.2013



Jeg ønsker mig helt vildt en ny pels jakke, men jeg vil ikke betale særlig mange penge for den. Jakken skal selvfølgelig være i faux fur, og så skal den gerne gå ned over numsen så man kan holde sig dejlig varm over vinteren. 

Jeg har fundet forskellige slags fra EBay, hvor den dyreste koster $56, som svarer til 306kr. Jeg tror ikke selv jeg ville bestille sådan en "dyr" jakke, nu hvor jeg har givet 55kr og 65kr for mine andre "pels" jakker i en genbrug. Tror heller ikke jeg ville turde, da man jo kun må købe for nogen og 80 kroner inden der kan risikere at komme told på. Men når alt det er sagt, kan man ikke komme udenom at jakkerne er lækre og at man gerne må drømme!






1. HER 2.HER 3. HER 4. HER 5.HER 6. HER 7. HER 8. HER 9.HUE HER 

De fleste af jakkerne findes i flere farver.

Jeg er især forelsket i nummer 2 (både i sort og hvid) og nummer 3. Jeg vil helt sindssygt gerne have en hvid pels jakke, da jeg generelt bare craver hvide ting her for tiden. Jeg kunne heller ikke lade være med at vise et billede af de søde huer lavet af falsk kanin pels. Igen, tiltaler de mig begge rigtig meget, og med en pris på cirka 37 kroner, skulle man næsten være et skarn...
Er I lige så vild med falsk pels som jeg er?

/Mia

Ingen kommentarer: