01.12.2013



Efter, godt og vel, et års pause begynder jeg igen. Hvorfor? Ja, det ved jeg egentlig ikke - tror bare at jeg savner følelsen af at have noget at lave og være forpligtet til (nu hvor jeg går på almost lektiefri skole. Jep, that's right). Hvilken dag er bedre end 1. december, 1. advent og starten på juleræset? Ja, det ved jeg virkelig ikke, så det er jo SÅ oplagt!


Hvad der kommer til at ske med denne blog, er egentlig det samme som før. Tøj, mode, hverdag og personlighed. Dog bliver den ikke ligeså personlig som før, da jeg godt nok synes jeg har åbnet op for en ting eller to, som godt kunne have været left unsaid. Men når man ikke har andre at gå til, må man ty til internettet og det var det jeg gjorde.

Engang imellem vil min søde kæreste nok gerne blogge lidt med. Han hedder Michael og er en ret sjov fætter - ham får I nok set mere til, hvis I altså ikke kender ham i forvejen.



I dag vil jeg starte med en klassiker: OOTD.








Hat: H&M (alternativt link) | Turtle neck: ASOS | Skjorte: ukendt | Halskæde: H&M | Bukser: H&M

Har du glemt hvordan man ser godt ud, eller hvad? For a matter of fact, ja! Ja, jeg har faktisk glemt hvordan man står foran et kamera og får taget billeder, uden at virke akavet. Så derfor er der disse billeder at kigge på, hvor man bare kan mærke den der awkwardness igennem skærmen. Oh well, det kommer nok med tiden.

I dag har jeg shoppet de sidste julegaver, så pr. første december er jeg officielt færdig med gaveindkøb - dejligt! Så er det bare afslapning, skole og blog resten af måneden. Når ja, og så diverse højtider og fester. Hver sin ting til hver sin tid.

/Mia

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Dejligt du er tilbage!!!

Anonym sagde ...

Årh hvor er det bare skønt du er tilbage! Har savnet din blog så meget!!

Anonym sagde ...

DU ER LÆKKER MIA :I