31.12.2013

Igår klikkede jeg 3 ting hjem fra ELF, da jeg havde forelsket mig i deres "Little Black Festive Beauty Book" som fås i to farvekombinationer. Normalt koster den 70 kroner, men i disse dage er den sat ned til 35 kroner! (Jeg tror tilbudet slutter i dag, så hvis I vil have fingrene i den, er det med at få klikket!)


Dog kunne jeg ikke lade være med at købe lidt ekstra. Jeg havde oprindeligt 5 ting i min kurv, men siden jeg er lidt af en nærrigpind, besluttede jeg mig for at det hele skulle koster under 100 kroner med fragt. så 2 ting blev fravalgt. En neglelak og face mist, hvis det er nogen interesse.


1. Festive Beauty Book: Den fås i to rigtig flotte farvekobinationer og jeg havde meget svært ved at vælge den ene frem for den anden. Jeg har valgt den der hedder "Glam Holiday" da jeg tror jeg vil få brugt de flest af farverne. Men grunden til at "Festive Everyday" fristede så meget, var at alle farverne er SÅ smukke. Hold nu op! Dog er der 10 farver jeg med garanti ikke får brugt, uanset hvor pæne de er, så jeg holdte mig på den sikre side. Den kan findes HER til cirka 35 kroner.



2. Zit Zapper: Jeg har en meget ren hud og lider sjældent af bumser, men de kommer altså engang imellem. Jeg har hørt en masse delte meninger om ELFs Zit Zapper, men til cirka 13 kroner, blev den altså klikket ned i den elektroniske kurv. Kender I den? Del endelig din mening! Den kan findes HER.



3. Brightening Eye Colour: Den eneste grund til at den kom med, er faktisk prisen. Cirka 6 kroner skal du af med, for 4 øjenskygger der har den perfekte taske størrelse. Om du skal i byen eller i skole, kan du sagtens have den med og jeg tror det er en god lille opfrisker. Om de er pigmenterende ved jeg ikke, men jeg tror man får meget for pengene. Selv de dårligste skygger er som regel mere end 6 kroner værd, så jeg glæder mig til at teste den! De 4 skygger kan findes HER i 15 forskellige farver.



Jeg har handlet på eyeslipsface.dk to gange før og har aldrig været utilfreds med et produkt som sådan. Til hverdag bruger jeg deres Crease Brush til cirka 13 kroner og til fest bruger jeg ofte deres Studio loose eyeshadow, som åbenbart ikke findes mere - det kan jeg ikke forstå for den er sindssyg god! Nå, men den kostede mellem 22 og 27 kroner dengang..



Jeg regner med at anmelde de forskellige produkter når de dukker op om 14 dage, og se om det faktisk er værd at betale fragten på 36 kroner denne gang. (Ja, jeg synes fragten er dyr nu hvor deres produkter er så billige...)

Smider et nytårs look op senere.


/Mia

Ingen kommentarer: