28.12.2013

Jeg så et billede af en pige fra et band (sorry kan simpelthen ikke huske hvad de hedder) og drømte mig med det samme hen til et nytårs outfit magentil. Men da jeg ikke vil give så mange penge for en guld blazer opgav jeg straks og besluttede mig for min lillae fødsesdags kjole..

Men i dag skulle jeg i centeret og bytte 2 julegaver og pludselig spotter jeg en guldblazer med skriften "50%" over den, ind af Vero Modas vindue. 200 kroner skulle jeg af med for den og det kunne jeg godt overkomme!

Så nu er nytårs outfittet besluttet og jeg glæder mig til at style den!

Den er mere guldfarvet i virkeligheden, men mit kamera kan slet ikke opfange det. Hende pigen jeg blev inspireret af, er hende på nedenstående billede. I stedet for en kjole, regner jeg dog med at bruge blazeren med shorts eller en playsuit. Nu må vi lige se hvad jeg finder på! 

Jeg ville ønske at mine smukke stiletter fra ASOS kunne komme inden nytår, for så havde jeg klart taget dem på, men det må blive mine Oxfords!

Hvad synes I?
/Mia.

Ingen kommentarer: