22.12.2013


Igår tog Michael og jeg i centeret for at købe julegaver. Eller, han manglede en del, så jeg tog med som moralsk støtte, nu hvor drenge jo ikke synes shopping er det fedeste - især ikke i et proppet storcenter 3 dage før jul. Han ville også købe min julegave, så jeg måtte tuller rundt alene mens han fik det ordnet. Dog mødte jeg en veninde, så det endte med at være en hyggelig vente tid.

Han købte 2 til mig og insisterede pænt på at vi godt måtte åbne én gave hver. Så igår fik han en skjorte af mig og jeg fik mig noget, som jeg havde ønsket mig længe!

Jeg fik den flotte Endless Light stage fra Excel. Hold nu op, der blev givet mange kys og kram fra mig! Jeg synes den er uendelig smuk (håhå, den bliver kaldt uendelighedsstagen) og jeg må sige at han har ramt plet! Dette billede blev taget i dagslys, men hvis I er interesseret kan jeg tage nogle når det er mørkt. Så kan man virkelig se effekten af de uendelige lys.

Er I lige så vilde med den som mig?

Udover at kigge på gaver, smuttede jeg også ind i Tiger og fandt disse fine shotglas.


Jeg vil ikke nødvendigvis bruge dem som shotglas, men muligvis som stearinlyssestager. Der var 2 for 10 kroner, så jeg tog alle dem jeg kunne have i hånden og kom af med 30 kroner for 6 stk.!
Nu hvor jeg er inde i min "jeg elsker alt der er blåt"-fase, måtte jeg jo have dem ;-)

Glæder I jer til jul?

/Mia

Ingen kommentarer: