14.12.2013

Jeg har lige lavet et indlæg med nytårs outfits, men nu er det blevet efterspurgt igen - bare med kjoler. Selvfølgelig vil jeg lave sådan et indlæg, så her er hvad jeg kunne finde på at tage på, hvis jeg havde muligheden og pengene!


Velour kjole: Oneness | Neglelak:Wet n' Wild | Sko: River Island
Blå kjole: AX Paris | Neglelak: Deborah Lippmann | Sko:NLY Shoes
Nitte kjole: Supertrash | Neglelak: HOT make-up | Sko: NLY Trend
Sort kjole: Gestuz | Neglelak: Loréal  | Sko: NLY Shoes 

Hold nu helt fast! Se lige den lækre grøn/blå palliet kjole! Man kan da ikke være andet end festens midtpunkt, med den smukke sag! Jeg ved godt, at jeg mest er til de fine sorte kjoler, men dén vilke jeg med glæde iføre mig nytårsaften!


Når det kommer til nytår, synes jeg godt man kan give den gas med både make-up og neglelak. Jeg er lige pt. forelsket i alt hvad der er grøn/blåligt, så jeg ville klart få købt mig en lækker lak af slagsen.Jeg kan bedst lide den fra Deborah Lippmann, men jeg betaler altså ikke 165 kroner for en enkelt neglelak.. Så jeg må ud og se om Depend ikke har noget lige så pænt!

Jeg ville elske at hoppe i alle de fine outfits, hvad med jer?

/Mia

Ingen kommentarer: